09 November 2014

كتر الوجع مش هيبه

كتر الوجع مش هيبه يا دينا ,,كتر الوجع بيموت..
حطمت الرقم القياسي في الضلمة بين النوم و الحيره 30 ساعة في السرير..
روحي بتروح مني حرفيا,, وانا مرهقة لدرجة عدم الادراك.
مستهلكة بكل الطرق الممكنه ,مستهلكة لابعد الحدود.
في منطقة بين انك بتمسك في اللي بتحبه بكل ما اوتيت من قوة وبين انك مستعد لسه انك تدي وتسامح وتحاول ,في المنطقة اللي في النص دي بالضبط بتحتاج لما تجرب تسيب تلاقي حد بيشدك ,لو فكرت تمشي تلاقي حد هيمسك ايدك بقوة ويشدك ناحيته..
اصل لو ده محصلش يبقي ايه الفكرة يبقي فين الحب؟
محتاجة حد يتمسك بيا ,,فعرف اتمسك به وانا مش هاممني العواقب..
كنت متخيلة طول عمري ان لما الاقي اللي انا محتاجاه ههدي ,,بس اكتشفت انك هتحتاج للي انت محتاجة انه يحتاجلك عشان تتاكد انك مضيعتش عمرك هدر وان ليك قيمة ليك حد محتاجك زي ما انت محتاجة ..
واكتشفت اني مكنتش بدور علي اللي انا كنت محتاجاه تحديدا انا كنت بدور ع التوازن..
ومش واثقة اذا كان موجود ..

ومفيش وقت اكمل البوست او حتي ادور علي صورة,تسليم الخزف بكره وانا لسه ببدأ.

No comments: