19 March 2015

الهزائم الغير معترف بيها بتسوح جدا..
ام كلثوم بتلاحقني في العربية ،في الشغل ،في الجامعة وانا بتمشي، بستحمي، سرحانة او لما ادخل السوبر ماركت والاقيها جوه واعتبر كلامها علامة او دلاله علي حاجة ,,الست بتسوحني وحقيقي بحتاس
محتاسه في نفسي حرفيا ,,ومجازا بجري وبصوت وبتلفت يمين وشمال مع تكرار اروح فين ولا اجي منين
وبحس ان الست محتاسة في نفسها وهي بتقول اروح لمين واقول يا مين زيي بالضبط..
شئ محزن ان العلاقات الانسانية ماتعرفش تطلع منها بقواعد ثابته يعني اقصد كان هيبقي اسهل.
انا حاليا بجسد الأرنب اللي في أليس في بلاد العجائب اللي كان بيفضل يجري ويقول عوقت عوقت وخلاص راح مني الوقت
انا راح مني الوقت..
انهاردة قررت ان طظ الف مره في الوجع ,, واتعلمت اكسر الموزايك حتت صغيرة صغيرة وايدي وجعتني بس انا مش ههتم انا بحب الموزايك حتي لو بيوجع..
كانوا عايزين يقللولي المساحة اللي هشتغلها بس انا  فضلت اقنعهم اني كويسه اوي اوي وانا ماكنتش كويسه انا بس زهقت من الوجع ..
وبفكر هل عدم اعترافي بالهزيمة ده هيوفر عليا وجع ؟ معرفش ..ولا ده مؤقتا و كمان 3 شهور هنعترف عادي يعني
معرفش..

1 comment:

Anonymous said...

Shurangama Mantra

oṃ maṇi padme hūṃ

Ah Ah Sha Sa Ma Ha

ong pu long suo ha