19 December 2013

طمني

الكتابة هي وسيلة التفريغ الوحيده اللي لسه باقيه
عشان كده لازم احاول اكتب
الحياة بشكل عام بقت ابرد من الجو
عارف في فرق كبير اوي بين انك تحافظ علي حد و انك تحتفظ به
وانت مش محافظ عليا ولا حتي عارف تحتفظ بيا..
انا خاب ظني ف كل البني ادمين
اهديلي قصيدة ايزيس ,,او احفظها وقولهالي ,ممكن تكتبهالي كمان ف جواب
انا نفسي حد يكتبلي جواب ..
انا مش لايقه علي الشتا
انا بكره الشتا ..
امشي يا صداع ,,سيبني يا صداع
نايمه ف السرير بقالي تلات ايام بدور علي سبب واحد مقنع يخليني اقوم من السرير ..مش لاقيه
انا ماليش لازمه ف العالم و متصلحه جدا مع الفكره دي عشان اصلا العالم مالوش اي لازمه
المعضله الحاليه تكمن ف اني ازاي اقولك افضل , وانت اصلا مش هنا !
لما تكلمني بعد كتير تسال عليا هتفتكرني مرهقه عشان كده نايمه بقالي كتير
ومتعرفش اني نايمه بقالي كتير عشان خايفه..
لما بلاقيني مستنياك تكلمني بروح اقفل الموبايل ,,عشان بخاف من احتياجي ليك
عشان غالبا لما بحتاجك مش بطمني كفاية او مش بطمني خالص..

No comments: