17 December 2013

محاولة استسلام


ماشية بدور ف الاغاني و الافلام والروايات و الحواديت عن حد يقول حاجه تأكد الاحساس 
الغير مفهوم اللي انا حساه بس مش لاقيه ..
ولاني مش عارفه انا حاسة باية بالضبط ..فانا تايهه
و مش مهتمه ..
"اللي هيحصل ..هيحصل" صح ؟
اسيب مسافة احط فاصل وعقبات صغير الف نفسي بخيوط حرير حاده
واكش وانكمش جوايا كل ماحس انك بتقرب عشان خايفة تدوس ع الوجع تاني
بس ديما في اللحظة اللي بغفل فيها وبطمن وبكل بساطه اسيب نفسي,,بتضيع مني
بتغافلني وتتسرسب من بين ايديا زي حبات رمل في مصفي عيونها  واسعه

و المره دي انا خايفة ..انا مرعوبة عشان عارفه ان روحي مابقتش واسعه وشفافه زي قبل كده
بس كفاية زق ف الحاجات عشان تحصل ,,وجري منها عشان متحصلش
"اللي هيحصل..هيحصل"
استسلمي كفاية عناد ومقاوحه
"اللي هيحصل ..هيحصل"
اطمني..وغمضي عينيكي ونامي عشان مهما حصل ..هو اللي كان هيحصل ولا شئ غيرة..

No comments: